לגעת במספרים

דבורה רוטמן, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • השפעותיה של שנה אישית 9 על האדם (15/03/2011)

    שלום חברים,

    ברצוני לספר לכם מעט מהשפעותיה של שנה אישית- תשע- בחייו של האדם.

    על פי הנומרולוגיה חייו של האדם הם תהליך מחזורי שאורכו תשע שנים.  ברצוני לשתף אתכם מעט על מה שעובר אדם בשנה אישית תשע, שהיא בעצם שנה אחרונה באותו מחזור.שנה זו בעצם מסיימת וסוגרת פרק בחיים. לפני תחילתו של הפרק החדש.

    בשנה זו האדם מתנדנד בין תחושות קיצוניות מאד. מצד אחד מרגישים "אני יכול הכל". אנרגיות חזקות, עוצמה. צורך בסיומים, זהו לא רק סיום פרק בחיים, אלא, כל סיום אפשרי שלא מביא יותר תועלת כמו: פרידה מחברים מסויימים שכבר לא מגלים בהם עניין והקשרים פשוט ניתקים. לעיתים אפילו לא יודעים למה זה קרה. נמאס מהבוס, ממקום העבודה, מהדירה, מהריהוט אפילו שינוי קיצוני שאנשים רוצים לעשות. אך יש להיזהר ולהיות מודעים למתרחש ולשמור על איזון מפני תחושת העוצמה, הכוח והרצון לשינויים.

    מאידך יש תחושה של בלבול, אי יציבות בהחלטות, משנים דיעה, מתלבטים ללא הרף. אכן שנה מבלבלת ולכן יש בשנה זו לנהוג במשנה זהירות.

    מתאים מאד להפרד מאנשים, מצבים וחפצים שאינם מועילים יותר אך מכיוון שאין זה הזמן להתחיל דברים חדשים: לא רכישות גדולות, לא עזיבת מקום עבודה ולא פתיחת עסקים חדשים. נשאלת השאלה : אז מה כן? מה עושים עם אנרגיה כזו?

    ובכן, מנתבים את האנרגיה לתכנון מדוייק לתוכניות עתידיות. כל תוכנית פעולה ניתן לתכנן לפרטי פרטים ואז לממש את התוכניות בתחילתה של שנה אישית חדשה.

    מקווה שתקחו לתשומת לבכם.

    אשמח לשיתופים.

    דבורה רוטמן

    נומרולוגית -לגעת במספרים

    ייעוץ וליווי נומרולוגי לאלה שלוקחים אחריות על חייהם

      

     

  • שנת "שמיטה" אישית (21/03/2011)

    שלום חברים,

    לאור המודעות העולה אצל האנשים לגבי השנה האישית של האדם, אותה ניתן לללמוד מהנומרולוגיה, בחרתי הפעם לספר מעט על השנה האישית 7 .

    שנה זו דומה לשנת השמיטה של האדמה. לא זורעים ולא קוצרים. אצל האדם- לא מתחיל פרוייקטים חדשים, מתנהל רגיל ללא הפקות חדשות.

    נכון, לא עוברים דירה,לא מתפטרים מעבודה גם אם מאד רוצים. לא חותמים על חוזים.

    אז מה כן עושים?

    חברים שלא יעלה בדעתכם להפסיק לעבוד לא מפסיקים לחיות. לא זו הכוונה. אפשר לנהל חיים קצת יותר שקטים. ללמוד, להנות בנחת, לא לנסות לממש דברים בכוח. זה פשוט לא ילך. מפני שהאנרגיות לעשייה גדולה נמוכות. והיקום פשוט לא מאפשר למשימות גדולות לקרות.

    אז לא בכוח חברים. אם אתם בשנה אישית 7 תזרמו. אפשר גם לזרום טוב.

    הארה- לכל אדם יש שנה אישית הנקבעת עפ"י תאריך הלידה שלו.

    מוזמנים להגיב

     

  • טיפ לילידי 6 לאפריל (06/04/2011)

    ילידי ה- 6/4 מתחילים שנה אישית חדשה. שנה של שינויים והתנסויות לאחר שעברו שנת עבודה קשה. זו השנה שמאפשרת לכם לערוך שינויים כל אחד בתחום שמתאים לו עכשו.
    בהצלחה ובחירות נבונות.

  • חג פסח (17/03/2012)

    חברים יקרים, פורים היצירתי והעליז מאחורינו, והמועמד הבא בתור זה חג פסח. על פי הגדת הפסח אלוהים "פסח" על בתי העיברים על מנת שמכות מצרים לא יפגעו בהם. מספר הסיפור: כשאלוהים שלח את המלאך בפעם החמישית להכות את המצרים, התלונן המלאך ואמר: קשה לי למלא את המשימה ששלחת אותי. כל הזמן לשים לב ולפסוח על בתי העיברים. ענה לו אלהים: כשצריך לחשוב לדלג ולברור זה קשה יותר אבל בטוח יותר. ובכן לתרגום הנומרולוגי: פסח- משמעו הנומרולוגי הוא 4 שמסמל בדיקה ועבודה יסודית עם חשיבה והשקעה(לא כלכלית) . "חג פסח" יחד משמעו הנומרולוגי הוא 6 שמסמל משפחתיות ויחד . אנחנו אכן עובדים קשה לפני החג ואז נהנים ממשפחתיות בחג. נ.ב. כנראה שאלוהים הוא נומרולוג. חג פסח שמח לכולם
  • מה קורה אחרי חג האהבה? (09/08/2012)

    אז זהו, עבר טו באב חג האהבה. נו מה, נשב ונחכה לחג אהבה הבא? נחייה מחג לחג להזכיר לנו ששני הצדדים זקוקים לאהבה? התשובה היא: לא נחכה וכן זקוקים! אז מה עושים? נכון שאנו חושבים שמכירים את בני זוגינו. בעצם אנו מכירים התנהגויות ותגובות שלהם. כדי לשמור על הזוגיות רצוי מאד להבין מאין נובעות התנהגויות אלה. מי האדם שחולק איתנו את החיים. מרגע שנבין זאת כל מערכת היחסים תקבל התייחסות שונה. אז שתהייה אהבה והבנה בכל ימות השנה
  • סליחה (19/08/2012)

    .מאת דבורה רוטמן - נומרולוגיה - לגעת במספרים בתאריך יום ראשון 19 אוגוסט 2012 בשעה 01:00 ·. חברים יקרים, אנחנו בפתחו של חודש אלול. על פי המסורת היהודית המאוחרת חודש אלול הוא החודש השניים עשר, הוא סוגר מעגל. לחודש אלול תפקיד חשוב בחיי היהודי, הוא מזמין ומאפשר לסכם שנה לבדוק מה עשינו במהלך השנה מה כדאי ורצוי לתקן ולשפר. החשוב מכל כל אדם מוזמן להכנס לתוך נבכי נשמתו ולבדוק, לסלוח ולהשלים עם ע צ מ ו. בשלב השני על האדם להשלים ולבקש את סליחתם של אלה שהוא פגע בהם. כך נוכל להתחיל שנה חדשה עם חיוך אמיתי על השפתיים וכמובן שאני מבקשת סליחה מכל מי שפגעתי בו במהלך השנה שיהייה לכולם חודש טוב עם כנות ואהבה
  • הידעתם? (16/09/2012)

    שימו לב, נומרולוגית "תשרי" שווה למספר 1 כלומר: התחלה חדשה, ראשון, מנהל, מכתיב הלאה. אנחנו אכן מתחילים שנה חדשה ומתכננים הכל מחדש. רבים גם מתחדשים בבגדים חדשים, רהיטים, כלי בית בקיצור כל הסימנים להתחלות חדשות. "ראש השנה" נומרולוגית שווה למספר 6 מה שמראה על משפחתיות, ארוחות, אירוחים, התכנסות משפחתית. שתהייה לנו שנה נפלאה
BizMakeBiz פותח ע"י